آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»بازارکار و سرمایه»سرمایه گذار»استراتژی حلقه گمشده سرمایه گذاری
استراتژی حلقه گمشده سرمایه گذاری-pic1

استراتژی حلقه گمشده سرمایه گذاری

فنون معامله گری شما باید هم شامل خرید هم شامل فروش سرمایه گذاری باشد چون بازار تجارت و سرمایه گذاری پر از رقبای باهوش است که ممکن است آن ها نیز مانند شما همین استراتژی ها در پیش گرفته باشند ولی یک سرمایه گذار باهوش گول شرایط خوب بازار را نمیخورد چون ممکن است هر لحظه غافلگیر شود در چنین شرایطی بهتر است با پائین آوردن هزینه های جانبی مانند هزینه های مالیات و معامله گری روی شاخص های انفعالی سرمایه گذاری کنید .





سرمایه گذاران حرفه ای از عملکرد سرمایه گذاری خود به خوبی آگاهند و حتی به خوبی میتوانند نقاط ضعف و قوت استراتژی سرمایه گذاری خود را تحلیل کنند .چیزی که به درستی اندازه گیری و سنجیده نشده باشد سخت است که بتوان آن را ثابت کرد یا حتی فهمید ، به همین منظور شما باید یک معیار برای سرمایه گذاری خود انتخاب کنید و با آن معیار بتوانید میزان سود ده یا نبودن سرمایه گذاری خود را مشخص کنید ؛ معیارهای شما باید با اهداف سرمایه گذاری تان مطابقت داشته باشند .





دو نوع معیار برای سرمایه گذاری تعریف شده است یکی معیار نسبی و دیگری مطلق . معیار نسبی همان شاخص های انفعالی بازار هستند مانند S&P 500 Index یا Barclays Aggregate Bond Index . معیار مطلق نیز همان بازده یا سود سرمایه گذاری است مثلا" سود 6 درصد سالیانه . مشخص کردن تمام این ها فرآیندی زمان بر است اما از آن جا که میزان ریسک سرمایه گذاری شما را در رابطه با معیارهای سرمایه گذاری تان مشخص میکند بسیار حائز اهمیت میباشد . شما میتوانید این کار را با ثبت نوسانات سود پورتفوی خود و مقایسه آن با نوسانات معیار های سرمایه گذاری خود در طی یک دوره انجام دهید .


http://megashid.com


آگهی دهنده: fekr
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - سرمایه گذار در تهران
آدرس: http://megashid.com/
به روز شده در:۱۳۹۵/۴/۲۷
بازدید: 469 بار
ایمیل: